Projekt - Dansdag

Den 9 oktober ska du skriva in i almanackan, då blir det en dag i dansens tecken i Hultsfred.

Så här ser dagen ut än så länge
2 st grundkurser i bugg, en för allmänheten och en för sponsorer.
Kvällen avslutas med danskväll till Divine!

Just nu håller jag på att slåss för att få en lokal, vilket verkar vara jobbigt i den här kommunen. Men jag ska inte ge mig! Innan sommaren hade jag både lokal och mat, men efter festivalens konkurs så försvann detta då.
Så nu ska jag jobba mig uppåt igen, 3 veckor kvar. Wish me good luck!

Sen ska jag även försöka få dit någon slags mat eller erbjudande från något ställe.


Dans - världens roligaste träningssätt!

/Zazza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0